30 maj 2012

Roligt att man fortfarande har besökare trots dålig uppdatering. !
Iaf så har man haft fullt upp med lite av varje faktiskt, har haft några otroligt varma o sköna dagar, så har inte alls haft någon ork till nå bloggande.

Tindra är 8 månader och 9 dagar nu, på sin 8 månaders dag kunde hon ta sig upp från liggläge till sittläge, det var helt underbart att se. Kul med framsteg som sker gradvis =D
Hon kryper nu också för fulla muggar, hon har lärt sig flytta fram händerna allt eftersom o har nu fått begrepp om hur man gör så nu masar hon sig inte fram, eller så ljuger jag nu, då hon känner sig lat kan hon ibland göra det, men då tar latheten över tyvärr.
Allt går så fort nu, snart går hon till o med. Man kan redan nu märka att hon kan ställa sig upp med hjälp av stöd. bara om hon vill och att tålamodet finns där så går det.
Duktiga Tindra. <3


Det har till o med hunnit vara morsdag o klart att jag fick en morsdags present av killen o Tindra såklart, blev så glad då jag inte alls trodde jag skulle få nått.
Det är iaf en omtanke som räknas, och det hade inte spelat nån roll om han kom med blommor, men iaf så fick jag nått mkt bättre än just blommor, nått jag hade önskat mig. =D
Kan vara fint med önskelistor ibland, som tur var så hade jag bara uppskrivet en grej på den önskelistan så han hade inte så mkt till alternativ =D
Åter tack till dig älskling. Du gjorde dagen speciell <3

2 kommentarer:

  1. vad fick du mer än blommor?! jag blev nyfiken

    SvaraRadera
  2. Nej inga blommor överhuvudtaget fick jag =)
    Fick en Dior mascara jag hade önskat mig =D

    SvaraRadera