25 maj 2012

Hår fix.

Igår va min syster här o fixade mitt hår, tog typ 3 timmar att slinga eftersom vi gjorde det i omgångar för att den första slingan inte ska ha legat i för länge, la blonda slingor o ville absolut inte att dom skulle vara inne för länge så dom skulle bli vita.
Alexandra hjälpte mig först att slinga håret, men tyvärr så blev det jätte dåligt då visa slingor blev jätte feta, för markerande o dom blev typ vita.
Så min syster fick jämna ut det o fick det iaf att se bättre ut förhoppningsvis =D
Snäll som jag var fick hon ett skrov efteråt som tack. =D

Idag händer nog kanske inte allt för mkt, jag o Tindra kanske hittar ut en sväng i solen, tråkigt nog så vågar jag inte ha henne ute på gräset eftersom att jag är rädd för hundbajs som hon kanske kryper/sätter sig i.
Tycker det är tragiskt att de finns de som släpper hundar lösa så de kan springa o kissa o även skita överallt, tråkigt för andra som bor i samma hyreshus som inte kan känna att en gräsmatta kan vara bajsfri, vill inte behöva oroa mig över vad mitt barn kryper/sätter sig i.
Önskar man hade egen gård/hus =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar