28 feb. 2012

Väggdekor och Jack ångest !

Sitter just nu o kolla på olika väggdekorationer som jag skulle vilja köpa till hemmet, funderar bland annat på att sätta upp denna i vardagsrummet på en vägg där.


Tyckte den var så himla söt =)

ovanför Tindras säng vill jag nog sätta den här.


sedan funderar jag även på att sätta upp något i köket, har en vägg där som är alldeles tom ; D
Tänk vad fint man kan få bara med hjälp av lite dekorationer.



Såg även en jacka idag som var nedsatt från 800 till 400kr. Vill nästan köpa för att ha nästa vinter, men har beställt lite kläder nu o jag kommer få ångest om jag ska köpa mer.
Nästa år måste jag hur som helst köpa ny jacka, o jag kommer säkert inte hitta någon lika fin för 400 kr då, så jag kanske måste passa på nu då istället.
Den ser ut så här i brun, funderar på att ta den då i så fall.
men först vill jag nog ha ett godkännande från killens sida med, vill inte fatta beslut själv då det är vår ekonomi som drabbas, men jag gillar den iaf =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar