27 feb. 2012

Dagen har bestått av mkt.

Idag har man hunnit med lillan till BVC som gick bra, fick en uppgift till nästa gång att träna lyfta henne i armarna så hon hamnar i sitt läge, det är tydligen något hon ska kunna vid 6 månaders ålder. Hon följer sin kurva fortfarande jätte fint. kunde däremot ökat lite extra i vikt.
Nästa träff är det Läkarbesök som kommer bestå av hjärt,lungkontroll o ben kontrollen jag tycker är jätte jobbig att se på, men det kommer gå bra ändå.
Har även hunnit förbi rusta o bestämt fondvägg till både sov o vardagsrum, kommer nog bli fin fint =)
Har även hunnit beställt nya kläder, + lagt ut på tradera en hel del kläder jag inte riktigt kan ha efter Graviditet.



Hittade däremot denna topp idag o tänkte ska jag våga mig på.
Velade ett tag men den hamnade tillslut i varukorgen. Vi får se om jag passar i den eller inte, annars åker den tillbaka =)
Har verkligen jätte svårt för kläder då jag har rött hår. Jätte svårt att veta vilka färger som skulle passa, o kan tyvärr inte ha vad som helst då det skära sig till mitt hår.
Köper mest svart vita kläder oftast sånt som hamnar i min garderob, men nån gång måste jag prova på nån färg bara för att veta vad som skulle kunna gå att ha, kanske det är så att jag hittar nån färg jag passar i tillslut iaf, jag får väl se =D



köpte även denna väska idag, hoppas jag trivs med den, har jsut nu en stor väska med litet band, men nu vill jag ha en liten väska med långt band, som jag kan korsa huvudet med, blev tokig på min förra som alltid skulle glida ner från axlarna så fort man böjde sig lite, men nu så är det slut med det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar