7 mars 2012

Dermaroller eller inte?

Jag har faktiskt dom senaste dagarna funderat på att börja med dermaroller.
Det är en roller som har 450 nålar som man rollar vars stanns på kroppen.
Tydligen så ska den hjälpa att ta bort bristningar, ärr osv, jag funderar på att köpa en sån o testa själv, googlade lite på google för att se vad andra tycker om den o tydligen verkar den vara riktigt bra.
Jag önskar verkligen att få bort bristningarna på magen efter graviditeten, jag kan tänka mig att folk tycker det är tjollrigt att börja med produkter för att få bort bristningar, jag har aldrig riktigt varit kropp fixerad men när man väl varit gravid o ser skillnad på sin kropp innan o efter då saknar man verkligen hur man såg ut innan =)
Det är egentligen bara magen jag är missnöjd med just nu o jag hoppas få bort lite med hjälp av en roller =)
Får hoppas på det bästa o att produkten funkar som folk säger =)
ska göra ett försök o hoppas att jag har nog med tålamod till att försöka, kan tänka mig att en förändring kommer inte synas efter bara nån dag, gäller nog att ligga i.



1.5 mm nålar

2 kommentarer:

  1. Hej, tänkte bara höra vad du tyckte om rollern?

    //karin

    SvaraRadera
  2. Hej hej,
    Rollade på magen ungefär 4 gånger o såg en ljusare skillnad, kan inte påstå att mina gravbristningar är borta helt, men tror att de kommer försvinna om jag bara ligger i med rollandet =)
    jag är också väldigt ljushyad så bristningarna smälter in med hyn, syns inte speciellt mkt. =)

    SvaraRadera