9 feb. 2012

Har känt mig lite väl upptagen dom senaste dagarna o har inte alls tänkt på att publicera iväg något inlägg = D
Iaf så har man haft besök av en kompis o hennes son som är 2 månader äldre än Tindra, vi hade det riktigt trevligt igår, roligt se att 2 månader på barn kan göra så mkt skillnad = D

Har även fått gardinerna nu i vardagsrummet o i köket, det blev verkligen jätte fint, var o köpte blomkrukor o blommor till som blev helt perfa = D
ska lägga upp bilder sen =)
Tänk att gardiner o lite blommor kan göra så mkt, nu känner man iaf att vardagsrummet är nästa möbleringsprojekt.
Vi har tänkt in skaffa en svart byrå, golvlampa, fönsterlampa, o ett vitrinskåp, men det får komma nya saker då o då, hoppas iaf att inom 4 månader har vi allt klart = D



5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jo men det stämmer jag har flyttat till umeå. Ser att du har fått ett barn! Måste bara säga grattis i massor till dig och din kille :)

    Hoppas allt gick bra med förlossningen? Och att allt är bra med dig också!

    Kram / Helen

    SvaraRadera
  2. Jag trivs bra, men det blir nog inte allt för länge innan vi flyttar till SKellefteå igen ;D

    Var bor du nu för tiden? Vad gör du nuför tiden?

    Vad tog du för bedövning? :) Lite nyfiken, du behöver inte svara om du tycker det är privat :)

    Erika vad gör hon nu då?=)

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt :) Vad heter din kille?

    Jag förstår gjorde det inte ont att ta ryggbedövning?

    Vad glad jag blir för din skull! Du är så värd detta!

    Och vad skönt att Erika verkar må bra också!

    Har ju träffat din pappa några gånger, tillomed ringt honom när vi hade fel på bilen för några månader med ;)

    Trivs du istan?

    Vi bodde mitt i smeten men David fick jobb i Sävar så nu bor vi i Sävar i en 3a! :)

    SvaraRadera
  4. Vad trevligt :)

    Jo alla borde få bli det jag har ju pco vilket gör att det kan vara svårare att bli gravid. Men läkaren jag pratade med för någon dag sedan sa att jag inte ska oroa mig dom allra flesta kan bli gravida och få barn!

    Hur hittade du min blogg? =) Blev väldigt chockad, men possitivt!

    Hehe det var ju possitivt att lustgasen hjälpte dig!

    Umgås du med några av dom du umgicks med när vi umgicks, typ Jossan och sådär?=)

    SvaraRadera
  5. ja jag håller tummarna!

    Hehe varför har hon bytt namn? Men riktigt roligt att Sanna då hittat sig en man :)

    Julia vet jag har en dotter, vi är ju "halvkusiner" om du minns ;)

    Emelie och jag har hittat tillbaka till varandra, hon bor ju i Gällivare! Det kanske du visste?

    SvaraRadera