5 feb. 2012

Craaazy !

jag kan verkligen inte förstå hur man kan ha fest till kl 04:00, vem orkar hålla igång så pass?
Jag vaknade iaf av hög musik från grannens håll, just nu kokar jag lillans flaskor eftersom jag hade somnat ifrån dom o glömt skrubba ur.
Har i stor sätt nästan varit hemma hela dagen själv med Tindra, killen har man knappt sätt skymten av på 2 dar, eftersom han fixar sin bil.


vad händer nu? Jag funderar på att lägga ut lite kläder på tradera, har hur mkt som helst i en flyttlåda som jag måste bli av med, o kan verkligen inte kasta, kan bara inte ha nu efter graviditeten o jag vill inte kämpa mig ner till den vikt jag hade innan heller, inge snyggt att vara för smal.
Som morsan brukar säga " kläderna blir som ett slasa has " vad nu det riktigt ska betyda = D

Take care.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar