1 feb. 2012

Stress stress o åter stress.

Idag är det dax för lite städning, känner mig alltid stressad över att hinna allting, jesper brukar alltid säga åt mig att ta det lugnt, att det går göras lite imorgon åxå.
Jag känner aldrig så att typ " skit samma om jag inte hinner idag tar det imorgon då istället " jag vill ha allting bort gjort direkt.
just nu håller jag iaf på att laga mat, o samtidigt tvättar för fullt.
Tindra är lite uppmärksamhets krävande som vanligt så det går tyvärr inte få så mkt gjort som man hade önskat.






Det här är en av dom första gångerna som hon har börjat sova på sidan, förut gällde alltid rygg.
mysigt att se när hon utvecklas o väljer andra sovställningar = D



Så söt man kan vara, pappa vill inte vara med på bild, tråkigt för han = D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar