11 feb. 2012

Cellprov.

Fick hem ett brev om att komma o göra ett cellprov, tydligen får alla kvinnor som fyllt 23 år hem ett sådant brev i brevlådan.
Först blev jag lite skraj med tanken på att jag inte visste vad ett cellprov innebar o sedan vad det va bra för?
tur att internet finns o hurra för google = D
men iaf dum som jag var så avbokade jag undersökningen, varför? jo jag klarar inte av att ligga i en Gynstol o veta att nån ska kolla mig mellan benen, visst förlossningen var ett undantag, men då hade man ju så ont o ville bara få ut ungen, var knappt ens medveten då om vad som hände, andades tyvärr lite för mkt lustgas att det kändes nästan som om man var helt själv där inne, men man hörde bara lite röster, o kunde knappt uppfatta vad som sas.
Nu om jag gör cellprovet kommer jag ju garanterat vara 100 % medveten.
Visst ni kanske tycker jag är ett jävla tjoller men då får jag väl vara det då, jag kan inte hjälpa att jag är skraj o jag vet inte heller hur jag ska göra för att inte vara det, kommer jue inte kunna tänka på något annat precis då jag är därborta som gör att jag kan slappna av o inte vara skraj, jag vet ju att fokuset kommer att vara just där nere, o det är just det jag inte klara av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar