18 mars 2012

TrÖtTer.

I dag har det varit en halv slapp dag. Har städat lite grann + satt upp Tv-bänken som vi fått hem efter ca 3 månaders väntan.
Tindra mår bara bra, hon utvecklas så himla mkt o rullar för fullt från mage till rygg o tvärtom.
Dröjer inte allt för länge nu innan hon kan krypa själv o så även sitta utan stöd, hon kan sitta ett litet tag själv utan att man behöver hålla i henne, men hon måste öva på sitt bakåt lut. =P
Imorgon blir det nog inte allt för mkt.
Jesper jobbar o jag kommer vara hemma med Tindra, får se om vi kanske hittar ut lite i solen om det inte är allt för blåsigt. Kan vara skönt med promenad. =)




Ska försöka hinna åka o klippa mig också, mitt hår är inte rört på 1 år så nu är det dags, ska även försöka köpa denna dermaroller som jag vill ha. Tur att den är billig, under 200. =)
Hoppas den ger det resultat som jag önskar, få ta kort på magen innan o efter för att se om det har blivit någon skillnad.
Synd bara att man inte har bra vetskap om hur denna produkt fungerar men det ska nog gå bra ändå, får rolla försiktigt till att börja med, o sen kanske öka med tiden om den går bra att använda.

Just nu ligger lillan o sover, jesper kollar på sitt ointressanta Jersey shore som inte ens är värt att lägga ner tid till, eftersom det bara är så ointressant o drygt.
Själv sitter man här o roar sig. Men nu ska jag kolla runt lite på internet istället få se om man hittar nått intressant där.

Take Care.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar