21 mars 2012

Tindra 6 Månader.

Idag blir Tindra 6 månader, tiden går o vi med den.
Ringde till BVC idag för att höra hur jag ska gå vidare med lillans kost.
Hon tyckte jag kunde ge välling/ersättning på morgonen som jag blandar tillsammans i samma flaska ungefär 75 ml vardera.
Till lunch skulle jag försöka ge nån burkmat och till mellanmål gröt/välling/frukt.
Middag skulle jag kunna ge köpes gröt som är bra berikat, kommer ge havre gröt.
Till läggdags kommer hon få välling som har en större mättnads känsla än ersättningen, gör att hon sover o känner sig mätt längre. =)
Tindra sover nästan nu hela nätter utan att jag måst gå upp för att mata, men jag försöker ändå gå upp 1 gång per natt för ge.
Känns tryggast så eftersom att jag fortfarande vill kolla hur hon ligger o att hon lever.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar