8 maj 2012

Flängandes hit o dit.

Idag blev det en tidig dag, åkte hemifrån vid halv 11 o for då bort mot solbacken o in där på lite affärer, bland annat in på blomsterlandet för att söka ett par blommar att ha i vardagsrumsfönstren.
Jag o min syster gick länge o väl för att hitta något som vi ville ha hem, funderade först på ett par riktiga blommor men tänkte sen efter att det kanske är bättre med plast, men ett par som ser äkta ut, hittade ett par fina som det fick bli.
Tindra tappade till o med sin ena sock där borta så vi fick även springa tillbaka o leta efter den=D som tur var hittade jag den längst bort vid ingången. Tur tur=)
just nu sitter vi iaf o vilar ner maten, både jag o Tindra.
Ska försöka lägga henne ett tag o se om hon vill sova en timme, kan vara bra o få lite sömn.

Hoppas även på att Alexandra ska orka o vilja slinga mitt hår idag, men får väl se om det blir av, kommer iaf lägga blonda slingor i håret. Hoppas det blir bra mot mitt röda hår, det växlar även lite ljust i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar