16 apr. 2012

mys =)

Fanny roligt kolla in din blogg o se att du lagt upp en gammal bild på Tindra =) jag minns verkligen det kortet o hur liten hon var =) så mysigt =)

Jag o Tindra sitter nu för tillfället o myser, har gett henne mat precis o nu vill jag att hon ska vila ner den också, under tiden satt jag åter igen o kollade på arbetsschemat jag fick hem som ett exempel. Funderar på att ta på mig en söndag varannan helg tills vidare o se hur det går, frågan är bara om jag kan byta bort läggningarna så att jag inte får en sen dag, Jesper vill ju själv lägga sig i tid för att kunna ta sig upp o jobba på veckodagarna, då vill han kunna vara lite barnfri så att han själv hinner slappna av =)

Nu måste jag ju berätta lite grann över hur det går med dermarollern, som sagt har jag rollat magen nu 2 gånger o ser verkligen skillnad, har tagit kort nu på hur magen såg ut före o sen efter cirkus 2 rollar till kommer resultatet upp. Då har jag rollat sammanlagt 4 gånger =)
kommer givetvis kämpa på efter också, tills allt är borta, ger inte upp =)

2 kommentarer:

  1. Vi måste komma någon gång och ta fler bilder på henne.. Lite nyare jag ha så gamla på henne..

    SvaraRadera
  2. Ja tycker ni kan komma o hälsa på nån dag =D
    Jag väntar på att bli bjuden på min 3 rätters middag ;D
    haha.

    SvaraRadera