13 apr. 2012

Jobb bekymmer !

Jag har nu fått se schemat med jobb som min chef tänkte att jag kunde ta på mig om jag ville, tyvärr såg det väl inte allt för lovande ut som jag hade hoppats.
Var dagtid + läggningar och med det innebär det sena kvällar. =/
Ska prata med hon o försöka få henne att ändra andras scheman så att jag heldre kan jobba dagtid o sluta 17.30 istället. Skulle passa mig o min lilla familj bättre, vi vill ju också ha tid för varandra då helgen kommer. Vi får se hur detta går att lösa, jag kanske kan ta på mig 1 dag varannan helg istället.
Kommer ju bli annars sen då min mammaledighet försvinner o Tindra börjar på dagis.
Chefen har ju lovat mig att få jobba 52% men jag är faktiskt fortfarande mamma ledig o vi bestämmer själva nu utifrån situationen som är. Jesper jobbar ju ganska länge på veckodagarna brukar ibland bli mer än 8 timmar o jag förstår ju att han vill vila ut lite på helgerna då. Det förtjänar han. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar