26 apr. 2012

irritation !

Ännu en dag som är rätt så vanlig =P
Har hunnit städa lite grann + badat lillan som verkligen älskar att få sig ett bad =)
har nyss gett mat, o till Lunch idag fick hon lite blandat med saft till =)
Stekte även upp lite pytt till Jesper som kom hem o ville ha mat.
Har även ringt till Byske möbler för att höra om vår soffa om den har kommit fram, tydligen så hittade dom inte mitt namn i registret o han jag pratade med funderade o funderade, han frågade till sist vem jag hade pratat med tidigare o jag sa ju att det visste inte jag.
Han frågade även sen om jag möjligtvis inte kan ha beställt från Ersmarks möbler o det tyckte ju jag skulle vara konstigt eftersom att jag ringt till Byske tidigare, men iaf så skulle han kolla upp detta o återkomma sen.
Jag ringde då till Ersmarks Möbler för att kolla där, o självklart var mitt namn i deras register, lite väl irriterande att man inte längre vet vart man beställer saker ifrån. Vilksa Tjollers.
Iaf så skulle soffan komma V.17 som är nu men vi måste tydligen vänta ytligare 2 veckor till, så irriterad man blir.

4 kommentarer: