1 apr. 2012

Igår så åkte jag faktiskt in till stan för att klippa mig=)
Det var riktigt skönt att få klippa av håret lite grann, det var så slitet.


Just nu har jag gett lillan mat, lite kyckling o grönsaker blev det o det gick ner fort=)
Tur att hon är rätt duktig på att äta, men tyvärr även lite kräsen, som mamma=)

Jag köpte 6 st runda tyg underlägg till bordet igår, ville egentligen ha vitt eftersom att det ser mer fräscht ut, men det tyckte inte killen han nämnde bara att det skulle kunna komma ketchup på o då skulle de bli förstörda, o jag utbrast mig " Vi är väl inga barn heller ".
Men iaf svart blev det o det blev väl fint det med.


2 kommentarer:

  1. Hej på er, Jeppes farmor ringde hon har köpt ett påsk ägg till Tindra, hon vill se Tindra glömm inte.

    Farfar

    SvaraRadera
  2. okej, ska säga till jeppe så får vi väl försöka åka dit nån dag. =)

    SvaraRadera