16 mars 2012

man lyckas inte jämt med att vara romantisk.




Natten började med att jeppe gnällde om att han var hungrig o kunde inte sova pga det.
Han frågade mig om jag kunde vara snäll å gå upp o göra mackor med skinka på.
Självklart gjorde jag då det snäll som jag va, gjorde 3 mackor med ett glas mjölk till. När jag hade gett han det la jag mig i sängen igen med tro om att få sova men nej, slutade med att han frågade om jag kunde fylla på mer mjölk, suckade men var snäll o gick upp för att fylla på.
La mig ner igen o tittade på då han tryckte ner sin första smörgås o jag frågade " Är det ett Mmm i godhet eller ett Mmm Mmm, han svarade " Mm "
med det tänkte jag som ah men vad bra att det iaf gick äta, sen fick jag höra ett jävla suckande o irritation från hans sida o jag frågade givetvis lite irriterat vad äre nu då?
Han svarade Jävla hårstrå, o det slutade med att han lämnade mackorna o fick vara utan, fy fan vad jag garvade han skulle då förklara för mig att det är hårstrå överallt i hemmet på allting han är o ska ta i, han tycker jag i fortsättningen ska he upp håret i svans o klämmor så det inte kan fara i maten.
Haha.
Med det kan han fet glömma, konstigt nog är det bara han som ser hårstån överallt.

3 kommentarer: