12 mars 2012

boken om mig / ammning

Jag funderar på att köpa till Tindra boken om mig! =D hittade en jätte fin men den var nästan lite för dyr.
Funderar om bokia möjligtvis kan tänka sig ha någon sådan, men det bör dom ju ha då det är en bok affär, får fara o kolla sen då man har tid.
Såg även att dom hade någon på tradera, men jag vet inte riktigt man fick inte se hur den såg ut invändigt o det vill man ju som.


Nu har jag iaf helt o hållet sluta med amningen, det känns riktigt skönt.
Tindra har inte heller haft kvar tålamodet av att ammas, hon suger mindre och har helt enkelt tröttnat på bröstet.
Jag tycker det är huvudsaken att man som mamma mår bra än att man till vilket pris som helst ska fortsätta att amma sitt barn, jag har iaf gjort min del av det hela, men min kropp vill inte samarbeta längre då det gäller mjölkproduktionen.
Nu pumpar jag bara ut lite om det känns spänt o fyllt, men då pumpar man ju bara tills obehagskänslan försvinner sen inge mer eftersom att mjölkproduktionen då ska kunna upphöra. =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar