21 feb. 2012

förkylning kan orsaka problem.

När vi var o handlade igår träffade jag en gammal arbetskompis som jag jobbat med under sommaren, vi var bägge gravida samtidigt o hon skulle ha en månad före mig, men iaf så berättade hon att dom hade varit inne på akuten med deras 5 månaders dotter pga andningsuppehåll, tydligen var ungen förkyld o hade mkt hosta.
Tänk att förkylning kan ta så hårt på små barn att det kan orsaka andningsuppehåll.
jag hade fått panik om det hade hänt Tindra, för egentligen vad gör man vid en sån sits, självklart skulle man ju försöka få liv i sitt barn men ändå man måste ju även kanske veta vad man gör så att man verkligen vet att man gör rätt.
Tindra har iaf klarat sig bra från förkylning o hosta. Jag är glad att vi inte är ute med henne nu så mkt i onödan då det är kallt osv, man vill jue inte dra på henne nån sjukdom då man vet att immunförsvaret är lika med noll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar