3 jan. 2012

Nattugglor.

Jag o killen känner oss verkligen som två nattugglor som sitter uppe hela nätter o är hur pigga som helst. Nu måste vi skärpa oss, Bvc på onsdag o innan dess måst vi ha ställt om dygnet. Tindra ska iaf få sitt 3 månaders vaccin o vi funderar även på att ta hebatit b, men surt nog så kostar det 165 kr för en spruta som ska tas tre gånger, så bara det blir nästan 500, sjukt att det ska behöva kosta men kan vara bra att ge henne om man skulle vara orolig för blodsjukdomar.

Just nu iaf så gör vi inte alls mkt, lillan ligger i sin säng o lyssnar på sin sängmobil som hon avgudar, killen sitter i vardagsrummet med mig o själv sitter man o kollar på ett par gardiner som vi vill ha i vårt vardagsrum.


först tyckte jag inte alls att dessa var snygga men jue mer o mer jag kolla på dom desto mer gillade jag dom, de skulle iaf vara skit snygga i vårt vardagsrum =)

2 kommentarer:

  1. va dom verkligen fina?=)

    SvaraRadera
  2. jadå, det tycker vi iaf =) kommer nog att bli helt perfekta i vardagsrummet. Blir vi inte nöjd får vi väl skicka tillbaka, det är jue åcå lika enkelt =)

    SvaraRadera