25 jan. 2012

Eviga skriket om nätterna.

Idag är det andra dagen som jag o killen inte får lägga oss för natten förens på morgonen, kl 9 fick jag somna imorse då tindra låg o skrek non stop i flera timmar,
det var riktigt jobbigt och slutade tyvärr själv att man låg o grät för att man var så utmattad o trött.
Iaf §6:00 steg vi upp idag o har därefter int alls gjort så speciellt mkt, hade egentligen tänkt fara o köpa plommonspure för att få igång lillans mage, undrar om det är pga den som gör att hon är så fruktansvärt skrikig.
just nu har jag precis gett henne mat o hon sitter nu i min famn o riktigt kniper sig, hoppas hon får göra nr 2 o att vi kan få en lugn natt då vi har planerat att gå upp i tid imorgon för att utreda lite ärenden=)

2 kommentarer:

  1. är hon hård i magen?! om hon är de testa med lite smör..testa annars om hon bara skriker vara ute och gå i vagnen..Kanske hon somna efter en liten stund.. de funkade för oss, sedan sov han hela natten..//fanny

    SvaraRadera
  2. ska försöka ge henne plommonspure istället=)
    få se om magen kommer igång av det, annars får jag prova andra metoder som smör typ =)

    SvaraRadera