15 dec. 2011

trötthet.

Nu var det ändå ett bra tag sedan jag skrev, konstigt nog har jag känt att jag int haft tid med bloggandet öht, har nästan vänt på dygnet nu också pga lillan som sover mesta dels dagtid o full ös nattetid, så har själv blivit nattuggla o funderar vd jag ska syselsätta mig med, tur att man kan kolla in bloggen då o skriva lite små skit.

Idag har jag minnsan sovit till 4 på eftermiddan, vaknat då o då för att ge lillan mat men annars har jag varit helt utslagen, julafton börjar närma sig o jag har fått ångest över att jag int har förberett lite inför det, måst ta tag i godisbakandet o allt annat gott som ska finnas på julaftons julbord. Imorgon måste jag ta tag i handlandet o sedan sätta igång, ja vi får då iaf se hur det går.


Nu ska jag lyssna på lite musik o mysa med min klarvakna dotter som kommer vara vaken hela natten till imorgonbitti nån gång då hon kommer däcka igen, o jag får hoppas jag int kommer vara en död / levande zombi imorgon då :)
Jag som har så jävulusans mkt o gö,

Nattinatt.





1 kommentar:

  1. Hej Malin försök vänta på tiden de blir bra både för dig och henne..

    SvaraRadera